ONNI tulee Etelä-Pohjanmaalle

Julkaisuvapaa 26.3.2020

ONNI hoiva laajentaa valtakunnallista palvelutoimintaansa aloittamalla kotiin vietävien palveluiden tarjoamisen Etelä-Pohjanmaalla.

ONNI hoiva on Suomen suurin kotiin vietävien hoivapalveluiden tuottaja. ONNI on kotimainen toimija, jonka omistaa suomalainen Tradeka-Yhtiöt Oy. Huhtikuusta alkaen olemme apuna ja tukena Etelä-Pohjanmaan alueella tarjoten muun muassa kotipalvelua, kotisairaanhoitoa, henkilökohtaista avustamista, lapsiperheiden palveluita ja kotisiivousta. Palvelemme ikäihmisiä, lapsiperheitä, omaishoitajia, henkilökohtaisen avun tarvitsijoita ja avun tarvitsijoiden läheisiä. Toimistomme on aivan Seinäjoen ydinkeskustassa Kalevankadulla.

Osana vastuullisuustoimintaansa ONNI aloittaa Seinäjoella myös ONNI klubien toiminnan vuoden 2020 aikana. Ikäihmisten Ikäänny ilolla! sekä vammaisten, pitkäaikaissairaiden ja vammautuneiden Elä täysii! -klubit tuovat elämyksiä kotona asuvan arkeen. ONNI klubeihin liittyminen on maksutonta ja klubit toimivat Tradekan lahjoitusvaroin. Tämänhetkisissä poikkeusoloissa klubit toimivat sosiaalisessa mediassa.

ONNI hoivan liiketoimintajohtaja Kati Mäkelä kommentoi laajenemista Etelä-Pohjanmaalle:
”Teemme työtä suurella sydämellä valtakunnallisesti. Nyt on ilo jalkautua omalle synnyin- ja asuinseudulleni tuoden laajat palvelut kaikkien eteläpohjalaisten saataville. Priima työ tehdään moniammatillisella tiimillä työllistämällä alueen sosiaali- ja terveysalan ammattilaisia.”

Liiketoimintajohtaja Kati Mäkelä, 044 773 5832, kati.makela@onnihoiva.fi.

Kehityspäällikkö Hannele Naumanen, 041 730 1017, hannele.naumanen@onnihoiva.fi

www.onnihoiva.fi

www.ikaannyilolla.fi

www.elätäysii.fi

Med Group on kotimainen, nopeasti kasvava sosiaali- ja terveydenhuoltoalan palveluyritys, joka tunnetaan nimellä Onni. Yrityksemme omistaa kotimainen Tradeka-Yhtiöt Oy. Päätoimialamme ovat hoivapalvelut, ensihoito sekä hammaslääkäri- ja lääkäripalvelut julkiselle terveydenhuollolle. Työllistämme noin 4200 sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaista liikevaihtomme ollessa yli 70 miljoonaa euroa. Missiomme on toimia suomalaisten tukena arjessa ja elämän käänteissä.