Asiakkaiden odotuksiin on onnistuttu vastaamaan
Kokonaistyytyväisyyden arvosana oli 4,4
ONNI terveyden tilaaja-asiakkaiden tyytyväisyys pysyi aiemmalla korkealla tasolla. Arvosteluasteikolla 1-5, ONNI terveyden kokonaistyytyväisyyden arvosana oli 4,4. Asiakkaat ovat siis hyvin tyytyväisiä saamaansa palveluun.
Merkityksellisiksi koetuissa osa-alueissa asiakkaiden arvosanat olivat myös korkeita:
- ONNIn asiakaspalvelu on osaavaa ja ammattitaitoista 4,9
- Voin luottaa siihen, että sovitut asiat hoidetaan 4,9
- ONNI toimii vastuullisesti ongelma/reklamaatio-tilanteissa 4,9
- Yhteistyö on sujuvaa ja helppoa 4,8
- Henkilökunnan tavoittaa helposti 4,8
Tilaaja-asiakkaiden NPS-suositteluindeksi erittäin korkea
Kysyttäessä, "Kuinka todennäköisesti suosittelisit ONNI terveyden palvelua muille?", ONNI terveyden tilaaja-asiakkaista suurin osa suosittelisi ONNI terveyden palveluita muille. Suositteluindeksi oli 80 asteikolla -100 - +100.
"Hyviä ja taidokkaita lääkäreitä"
Ylilääkäri Jaana Heinäkallio Sastamalasta on tehnyt ONNI terveyden kanssa yhteistyötä tammikuusta 2018 ja on kumppanuuteen varsin tyytyväinen. Kumppanuuden alun harjoitusvaiheen jälkeen yhteistyö on toiminut hyvin ja sitä kehitetään yhdessä ONNIn terveystiimin kanssa jatkuvasti parantaen.
”Kun yhteistyötä saa tehdä pidempään saman kumppanin kanssa, yhteistyö paranee ja hioutuu. Olisi harmittavaa, jos joutuisi tekemään töitä esimerkiksi vuoden pätkissä.”
- Ylilääkäri Jaana Heinäkallio
Päivystyksen hoitajat kertovat, että ONNI terveyden lääkärit ovat olleet taidokkaita lääkäreitä, jotka osaavat tehdä tarvittavia päivystyspäätöksiä, mikä tekee hoidosta sujuvaa. Ylilääkäri Heinäkallion tyytyväisyyttä ONNI terveyden lääkäreihin lisää kielitaidon riittävyys: kieliongelmia ei ole ollut.
Päivystystyön luonteeseen kuuluu se, että aikaa ei juurikaan ole perehdytykseen, vaan lääkärin on oltava valmis työhön heti vuoron alkaessa. Ylilääkäri Heinäkallio iloitsee siitä, että ONNI terveyden lääkäreillä on ollut yleensä riittävä kokemus käytettävästä potilastietojärjestelmästä tai he ovat tulleet etukäteen Pegasos-perehdytykseen ollakseen valmiita työhön.
Sastamalan päivystyksessä ONNI terveyden nuoret lääkärit toimivat kokeneemman kollegan kanssa ja saavat näin kokemusta ja oppia kokeneemmalta lääkäriltä ja oppivat siten toimimaan jatkossa myös yksin. Tästä toimintatavasta on hyötyä kaikille.
"Hyvä fiilis, kun näkee vanhoja tuttuja päivystäjiä, samoja lääkäreitä, päivystämässä. Molemmin puolin voittaa, kun tekee pidempään samassa pisteessä työtä."
- Ylilääkäri Jaana Heinäkallio
Jos haluat kuulla lisää lääkäripalveluistamme, rekrytointitiimimme ovat käytettävissänne!
ONNI terveys on tuottanut lääkäripalveluita vuodesta 2009 alkaen kaikkialla Suomessa. Toimimme julkisen sektorin aitona yhteistyökumppanina ja asiakkaamme luottavat toimitusvarmuuteemme ja palveluihimme. ONNI terveys on osa Med Group -konsernia, joka on Med Group Oy Tradeka-Yhtiöt Oy:n 100% omistama kotimainen terveys- ja hoivapalvelutuottaja.